Otázky a odpovede

Môžem sa spoľahnúť, že dostanem kvalitný tovar?

Rozumieme, že jeden z večných strachov internetového nakupuvania je práve nemožnosť si tovar obzrieť a skontrolovať. Vieme, že pri potravinovom tovare je tento strach ešte silnejší. Predsa len, každý z nás si v obchodoch napr. zeleninu a ovocie kontroluje aj niekoľko desiatok minút. Avšak ubezpečujeme vás, že tovar na doručenie prechádza dôkladnou kontrolou a odosielamie len taký tovar, ktorý by sme si kúpili my sami. Chceme, aby ste s nami mali tú najlepšiu skúsenosť a my vám dokážeme, že to myslíme vážne.

Čo ak s niečím nebudem spokojný/á?

Ak sa nedajbože stane, že s niektorým doručeným tovarom nebudete v úplnej spokojnosti, môžete a musíte sa na nás s problémom obrátiť. Sme tiež len ľudia a pri kontrole napr. zeleniny a ovocia sa môže stať, že nám niečo ujde. Budeme robiť všetko pre to, aby k tomu nedošlo, ale čisto hypoteticky, dajte nám vedieť a buď vám vymeníme tovar alebo vám vrátime peniaze v hodnote dotknutého tovaru. Vaša spokojnosť je našou prioritou.

Ako sa objednáva čerstvé ovocie a zelenina?

V našom obchode môžete nájsť viac označení množstva. Ak má konkrétne ovocie, či zelenina uvedené množstvo priamo v popise, nákup bude vyzerať nasledovne - Čučoriedky 250g tj. jeden objednaný kus bude znamenať 250g, dva objednané kusy budú predstavovať 500g a tak ďalej. V takomto prípade ide o balené ovocie a zeleninu. V prípade, že pri tovare nebude uvedená takáto informácia a bude tam napr. uvedené len- Gaštany, Gaštany ks, ide o kusový predaj a teda 1 ks v košíku sa rovná jednému kusu. Ak v názve ovocia, či zeleniny bude označenie KG, môžete si zvoliť koľko kg zeleniny/ovocia si prajete zakúpiť. Takýto tovar má pri zadávaní kusov namiesto 1 ks označenie 1 kg. Môžete si teda zvoliť, koľko KG si želáte.

Jeden produkt obsahuje viacero druhov, čo mám robiť?

Niektoré položky v našom obchode ponúkajú viacerov druhov. Ide napríklad o niektoré jogurty. Pri každej takejto položke by mala byť informácia o druhoch a ako postupovať v popise produktu. Ak ste si ju nevšimli, nevadí. Vysvetlíme vám to radi aj teraz. Ak narazíte na jogurt v ktorom bude napísané, že ide o jahodový a čokoládový druh a vy chcete len čokoládový, pri objednávke na vás mierumilovne vyskočí poznámka k objednávke, kde uvediete o čo máte záujem. V takomto prípade napíšete, že by ste si prosili len čokoládový jogurt. Ak vytvoríte objednávku 7 jogurtov a budete chcieť 4 čokoládové a 3 jahodové, do poznámky uvediete, že máte záujem o 4 čokoládové a 3 jahodové. Tento princíp funguje pri každej našej položke rovnako. Ak náhodou spravíte chybičku, neváhajte nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo správou na Facebooku (Facebook.com/Dovezieme).

Kedy mi príde tovar?

Všetok tovar je na sklade a expedujeme do 24 hodín. Pri vytváraní objednávky je možné určiť si konkrétny deň, kedy vám tovar príde. Je to užitočné ak viete, že nebudete doma. Pri akejkoľvek zmene plánu nám neváhajte zavolať. Sme tu pre vás.

Mal by som sa zaregistrovať?

Ak u nás mienite nakupovať častejšie, tak určite áno. Nebudete musieť vypĺňať údaje pri každej objednávke, budete si môcť sledovať históriu nákupov. Nechceme nikoho nútiť, ale je možné, že pre dlhodobých zákazníkov si pripravíme nejaké tie prekvapenia a odmeny.

Som lokálny dodávateľ/farmár/výrobca/predajca. Môžeme nadviazať spoluprácu?

Budeme len radi! Neváhajte nás kontaktovať. Všetky údaje nájdete v kategórii Kontakt.